tre saker & bajs

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Matte, Smidarn, Västtrafik
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Papaya Body Butter, Håkan Hellström-biljett, högtalare
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på music, fryser om fötterna, läser bloggar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Få tillbaka mitt hår, hitta botemedel till cancer, komma på vad jag vill göra med mitt liv
Tre saker jag kan: spruta vatten genom framtänderna, stå på händer, få dubbelhaka heh
Tre saker jag inte kan: prata spanska, sjunga, göra bakåtkullerbytta
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: kent, julia sjöbäck när hon är förbannad och mig?
Tre saker jag skulle vilja lära mig: springa en mil, trumma med fingrarna som P kan, dansa "Stamp on the ground-dansen"
Tre favoriträtter: TACOS, grekisk sallad, allt med kyckling


Såg precis att jag hade lite nya låtar i min spellista, TACK PATRIK ÅÅÅÅÅÅH VAD BRA DOM VAAAAR BAJS 4-LIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0