hjälp mig tack


Helt okej snygg tatuering jag hittade på fb. GRYMT FIN!


Gårdagen blev väldigt lyckad, maten blev jättegod och jag hade kanonkul (vilket jag tror och hoppas de andra hade med). Idag har jag försökt få in min header men den behöver bli bredare och eftersom blogg.se vägrar smmarbeta så funkar det ju såklart inte. Någon som vet hur man gör? Laddar upp bilden i största formatet och sen när jag ändrar width (eller vad det ehter) flyttas den bara åt höger. BLIR GALEN.
Ska avsluta dagen med jobb i 4 timmar, lär bli kul. Kanske. Ikväll kommer förhoppningsvis bilder från igår!

Rebecca & Fiona – Bullets - Club Edit
Eurythmics – Sweet Dreams (Are Made Of This) - Steve Angello Remix Edit
Rebecca & Fiona – Luminary Ones - Nause Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0