The List

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var 8 bast, skulle fylla 9. Gick i.. åk 2. Tror jag, om jag räknar rätt. Hade väl hellugg och en ännu större glugg mellan framtänderna än vad jag hr nu, var väl allmänt nöjd och kände mig stor för att jag gick i tvåan och fick vara "fadder" till TVÅ barn..!

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Skrev detta och hade tydligen blåa knän. Jag längtade till julen, skulle snart fira 1,5 år med P och var skoltrött. Hade på mig detta och var nykär i tröjan:



FEM SNACKS DU GILLAR?
- CHOKLAD i alla dess former.
- $ i cafét i skolan.
- Cashewnötter.
- Chips & dip (ofc)
- Sura, turkosa flaskor.. mhm..

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Kent - Varje gång du möter min blick
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Greg Laswell -Comes and goes (in waves) (SÅ JÄVLA BRA)
Coldplay - Fix you
Eminem - Space bound

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
- Köpa massor av ball kamerautrustning
- RESA!
- Köpa en bil
- Betala tillbaka till madre & padre
- Göra en operation som innebar att jag fick tllbaka mitt hår (och om de ej fanns nån sån opreation skulle jag uppfinna en)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0