bytte nycklar, bytte kläder, bytte tankar

Bild från 2010

Jobb 8-17 idag, är helt slut och det ska bli extremt skönt att slippa gå upp vid sju imorgon. 
Ikväll planerar jag att ligga i sängen och kolla gamla OTH avsnitt, ta det lugnt och.. sedan sova.
Igår bowlades det (jag, P, Sofia & Gustav) och planerades! Om en vecka åker vi på roadtrip till Örebro (typ) vilket kommer bli GRYMT!
Försöker att inte t'nka på skolan så mycket, lättare så, men snart är det dags.. usch.
Albin Gromer – Tillsammans

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så grymt vacker !!

2011-08-11 @ 02:57:10
URL: http://johannaei.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och btw.. jag vill inte lägga ut en bild på min piercing då jag vet att min värdefamilj läser min blogg och de sa att de helt ser att deras au pair inte är piercad.. de säger att de tycker att min piercing är snygg och de är okej med den, men att lägga upp bilder på den känns lite som att provcera? Men jag visar den gärna för dig :)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1634445511868&set=a.1481129679068.62929.1558591975&type=1&theater



Kan du öppna bilden?

Jag köpte den på någon skum hemsida... men om du googlar barabella eller typ navelpiercing.. fast jag tror det jag har är en piercing till typ ansiktet.. hur som helst så kostade den typ 29 kr eller något.. och jag köpte 3 st. vilket var bra för jag har tappat min piercing två gånger på 2 år :)

Men jag ÄLSKAR den. asså. ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR :)

Har du hål i naveln? :O

2011-08-11 @ 03:03:19
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0