Askersund!













Mina sista sommarlovsdagar (föralltid, typ) spenderades uppe i Askersund med P, Gustav & Sofia. Vi tog bilen upp på lördags eftermiddagen och stannade tills igår. Och det var jättefint! Jättemysig stuga precis vid sjön med bastu, båt och egen brygga. Nattbadade/bastade, åt kinamat, fiskade, skrattade och lyssnade på massor av bra musik. Tack för en kanon helg!

Idag började skolan igen - är redan skoltrött. Sorgligt. Har ingen motivation alls? Usch. Nu ska jag ta mig bort till gymmet för spinning + core, hoppas att jag får tankarna på annat håll. Bjuder på helgens favoritlåt:
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0