you really looked right through it

UGGLA!
Nu har jag jobbat klart (inte alls jobbigt, mest tråkigt eftersom inga gäster kom i princip?) och duschat OCH hunnit titta lite på One Tree Hill. Snart kommer Sofia + familj hit och då blir det massor med maaaaat - tack, jag är hungrig som en VARG. Vad som händer senare får vi se men det känns som en kul kväll på g!
Här är en fin låt, Katy McAllister – Here's To The Heartbreakers (acoustic), glad påsk igen!

dag 15 – en låt som beskriver dig
- eftersom jag inte kommer på en enda låt som jag tycker beskriver mig själv, får ni en låt som jag kan beskriva som GRYM: Greg Laswell – Comes and Goes (In Waves)

dag 16 – en låt som du brukade älska men nu hatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0