COLDPLAY

Gårdagen bestod av skola, faktiskt. Vaknade på morgonen och kände mig halvdöd pga. allegi OCH förkyldning oooch en crazy huvudvärk. Ville verkligen hoppa första lektionen (där vi skulle massera varandra, sover hellre..) och gå på de resterande två MEN! Jag bet ihop och KÄMPADE mig till skolan och.. lektionen är inställd. Behöver jag ens beskriva min frustration?
Whatever. Efter skolan var det tänkt att jag skulle träna men jag hoppade det. Åkte hem, städade och fick sedan besök av min älskade pojkvän. Imorse fick jag gå upp vid 9 för att jobba 11-15, medan han låg kvar eftersom han började senare än mig. Det var inte jättekul att gå upp kan jag ju säga..? Men jag tog mig till jobbet, fick en förfrågan om att jobba till 20 istället men bestämde mig för 18. Status just nu: D.Ö.D. Är så trött! Förtjänar en hemmakväll utan något att göra. Struntsamma att det är Valborg, känns lite överskattat.
Och den 28 Juni får jag ÄNTLIGEN se dessa skäggiga män LIVE för första gången i mitt liv! KÄNNS GALET! Jag ska få sjunga med till Fix You... iiiiiiiiiiih!

Where The Action Is 2011 - taggar lite bah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0