åh underbara spanska-ångest

Ungefär halv fyra kom jag hem inatt, efter en kväll i Göteborg, på Bryggeriet närmare bestämt. Det var tänkt att vi skulle till Trädgårn men där var det tydligen 20 årsgräns så det ville sig inte. Men vi hade kul ändå! Det var jag, Sofia, hennes storasyster + hennes kompis och tillsammans ägde vi dansgolvet.. kanske. Vaknade upp imorse med värsta allergin, ögonen + halsen kliar & svider och allt är allmänt jobbigt.
Och jag MÅSTE plugga spanska.
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

VARFÖR VALDE JAG SPANSKA STEG 4 OCH INTE ITALIENSKA STEG 1?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var dumt dumt dumttt

2011-04-24 @ 16:54:02
URL: http://sulanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0