9 April 2011

.. och idag fyller min lillasyster hela 14 år! Grattis och välkommen in i ditt (förhoppningsvis) sista år som fjortis. Eller? Fick gå upp tidigt för att sjunga för födelsedagsbarnet, fast det kändes helt okej att äta tårta till frukost. Sen blev det presentöppning och mina presenter ägde. Såklart?
Dagens planer är att om ett par timmar göra en god tacopaj, efter det ska jag köra ända till Freeport med pappa för att kika på träningsskor till mig - efter det ska jag jobba 15-19. Känns sådär. Anledningen kallas ALLERGI pga. POLLEN - så ni som tycker att våren aldrig kommer - tro mig. Det gör den. Det kan mina stackars läppar, kliande ögon och svullna fötter bevisa. Och då har jag ändå tagit sprutor i hela 3 år för att slippa just detta..


Återigen - GRATTIS! ♥

Kommentarer
Postat av: frida ljungblad -

TACK SYSTRAMI! <3

2011-04-09 @ 10:25:01
URL: http://fridaljungblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0