Vi två är saknade te havs, och vågorna de kraschar över dig och mig


Skulle egentligen sluta 16.00 denna Torsdag men icke - 11.10 kunde jag lämna skolan (vilket jag inte gjorde förräns 12.10 men ändå). Eftersom jag är lite smått förkyld känns det rätt bra att bara ligga i sängen/soffan resten av dagen och inte plugga ett skit (till skillnade ifrån ettan då jag & min klass pluggade häcken av oss varje kväll, fina minnen..). Fast jag måste förstås städa, men det får vänta.

Förövrigt - imorgon ska jag troligtvis på Kapten Röd och testa hur bra mitt objektiv egentligen är samt "färga håret". Jag hade en fin kväll igår, vill ha tillbaka den. (Varför kan man inte spola tillbaka tiden? Har tänkt på det tusen gånger).

Nytt & bra
Håkan Hellström – River en vacker dröm
Håkan Hellström – Saknade te havs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0