Du är det finaste jag vet

~ Bakar 105 bullar med en fin pojke i ett kök ganska långt hemifrån. Ett kök jag varit i 105 gånger, kanske mer, och som känns sådär extra mysigt just ikväll. Kanske är det tackvare lukten av nybakade bullar som letar sig ut ur ugnen och tillslut finns överallt. Kanske är det tackvare blicken dina ögon har - den blicken som säger mer än både tusen och en miljon ord. Kanske är det tackvare något annat, som man liksom inte kan sätta ord på.



~ Somnar i en varm famn med varma armar runt mig. Vaknar i en varm famn som säger att jag kan känna mig trygg. En puss på axeln. En puss på kinden, en på örat. Somnar om och vaknar igen, på samma sätt. Sen försvann du, kom tillbaka och erkände att du legat och kollat på mig hela morgonen (GOD DAMN YOU MAKE ME HAPPY!)


~ Är stolt och glad hela dagen, lyssnar på Kent på tåget och tänker att jag älskar dig mer och mer hela tiden, mer för varje sekund nästan. Det känns så bra. Du känns så bra.

 
~ Inser att hösten kan bli ganska mysig ändå
Teitur – I Was Just Thinking
John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room - Acoustic
Sufjan Stevens – For The Windows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti
Brendan James – Hero's Song
Sufjan Stevens – Come Thou Fount Of Every Blessing
Tomas Andersson Wij – Evighet
Fisher – I Will Love You
- eller så trycker du bara här

Kommentarer
Postat av: K

Jag avundas din talang till att skriva och fota! :)

2010-09-05 @ 22:55:54
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0