There ain't no hill or mountain we can't climb


- "När man ligger och skrattar åt minnen - då har man upplevt mycket tillsammans."

För allt vi sagt, allt vi gjort, allt vi kommer att säga och allt vi kommer att göra. För alla gånger vi skrattat ihop, för alla gånger vi har tittat på varandra med tårar i ögonen. För alla gånger jag har somnat i din famn,  för alla gånger jag har vaknat upp i den. För alla gånger du mött mig när jag kommit med tåget, för alla gånger du följt mig när jag åkt hem med det. För alla gånger jag hört dig komma i trappan, för alla gånger jag hört dina fotsteg försvinna. För alla gånger jag sett dig på långt håll -  alla gånger har det pirrat i magen.
För alla gånger jag har lyssnat på "våra sånger" och saknat dig, för alla gånger vi har lyssnat på dom tillsammans. För alla gånger vi har bråkat, för alla gånger vi blivit sams. För alla gånger du har trösta mig, för alla gånger du gjort mig lycklig. För alla gånger du skickat sms mitt i natten, för alla gånger jag vaknat med ett leende på läpparna.

För alla dessa gånger vill jag säga tack. Tack för att du är du - min bästa vän, min pojkvän, min Patrik.
Sluta aldrig vara Du.

Timo Räisänen – I got you babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0