Though life is ruff and the road is tuff

SÅ SKÖNT MED SOVMORGON! Vaknade dock upp med huvudvärk (ovanligt? nej) och extrem värk i axeln. Vi spelade baseball på idrotten igår och jag tog i som attan - missade bollen och då knakade axeln. Känns ju sådär kul.. ont gör det. Men det är LÖRDAG och då ska man vara glaaad! Jobbar ingenting i helgen, känns konstigt men väldigt skönt. Ska alldeles strax äta lite innnan jag fixar till mig och går till bussen. Ska släpa med mig kameran + objektivet till matchen, lär bli tungt men å andra sidan är det värt det.


LIGHTS – River - Acoustic Version
LIGHTS – February Air - Acoustic Version

Vill bara lägga in en liten åsikt, angående valet (samt en lite diskussion på fb igår): Alla har olika åsikter, värderingar och visioner av hur Sverige ser ut och kommer att se ut i framtiden. Jag (PERSONLIGEN) är emot att SD är med i riksdagen men jag lyssnar och repekterar er som tycker tvärtom, MEN! Jag har all rätt i världen att säga vad jag tycker, precis som ni. Så sluta kalla mig dum i huvudet och inse att alla är olika, även den Svenska befolkningen.

Kommentarer
Postat av: K

Well spoken!

2010-09-25 @ 14:13:24
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0