Pour some sugar on me

Tisdag, Tisdag, Tisdag.. började dagen med Spanska 4 och lite MatteB på det, mina favoritämnen............................
NU är jag äntligen hemma i mitt hus, är hungrig och socker/sötsugen som en häst men nej, inget sånt för mig. Är inne på min andra "sockerfria vecka" tillsammans med Jennifer och det går, tro det eller ej, bra för oss (undantag är såklart helg men de är ju bara Tisdaaaaag idaaaag..). Knepet är liksom bara att bestäma sig och äta ett ton frukt istället för typ choklad. Såååå gott..

Nu väntar spanskans preteritum & imperfekt på mig så jag måste kila, senare kommer lite bilder och kanske något annat kul.

Mates of State – California

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0