I’m trying to find the words to say, please stay


Tack vare Idol har jag funnit min favoritlåt; John Legend – Everybody Knows. Typ asbra. Grym.
Förövrigt så hittade jag ingen favorit denna kväll men det spelar ingen roll för OLLE KOMMER VINNA ÄNDÅÅÅÅ!


Jag har alldeles för lite bilder på min blogg och det vet jag men jag vet inte vad jag ska fota. När jag tänker att jag MÅSTE så kan jag inte, det tar stop. Bangbom! Så.. har någon något förslag så är det bara att ge det till mig. Hade tänkt boka fotosalen efter skolan med Julia men eftersom vi inte har några idéer är det lite.. svårt. Så, har ni något är det bara att säga till. Okej?

Annat bra;
Crossfire – Lady - Radio Edit
Blackstreet – No Diggity
OutKast – Roses
Plan B – She Said


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0