För att jag älskar dig


Sarah Dawn Finer – Kärleksvisan

Var inte rädd, jag går brevid dig
Kom ta min hand, jag håller i dig
Här i min famn, kan du våga tro
Sänk dina murar, jag ger dig ro

För att jag älskar dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har
Och låt mig få bära dig när du är svag
för du betyer allting för mig
Var inte rädd
Jag går brevid dig

Nu är jag din och nu kan jag andas
Här blir jag kvar
För här vill jag stanna
Se på oss nu, livet är vårt
Se du den framtid som vi, vi kommer få

För att jag älskar dig så som du är
Och jag vill ge dig allting jag har
Och låt mig få bära dig när du är svag
för du betyder allting för mig

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har
Och låt mig få bära mig när hoppet sviker
du betyder allt för mig
Var inte rädd
Jag står brevid dig
För du betyder allt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0