I'm gonna get you back, gonna get you back




Måndag över - livet känns bra igen. Irriterande slappt i skolan (jo, det kan faktiskt bli det). Träffade P efter skolan i väntan på läkarbesök, vi stack till Subway vilket var grymt gott, sedan gick han till jobbet och jag, som sagt, till läkaren för återbesök ang. mitt huvud. Det gick bra, fick göra massa tester/övningar och blev inbokad på blodprov för att kolla njurarna samt rötngen av mitt lilla huvud, och nej - det är ingen fara med mig, han ville bara kolla allt som går att kolla för att kunna dra någon slags slutsats. Så jag mår fint! Imorgon har jag utvecklingssamtal 09.45, sen bär det av till gymmet och sedan HEM, inga lektioner. Fiiiint!

Nästa vecka ska jag se Håkan. Nästa vecka! Har sett fram emot detta sen Maj, och nästa vecka Ä N T L I G E N!

Maroon 5 – Misery - Acoustic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0