lite rörig är jag men jag skyller på att jag är TRÖTT

Min Torsdag började med ett läkarbesök ang. mitt stackars huvud. Fick berätta om min äckliga huvudvärk som började komma för 3-4 år sen, kollade blodvärde och bokade tid för återbesök. Kul va? Har börjat redigera min intervju och hoppas att jag hinner klart innan deadline, annars suger det ju. Åkte in till Göteborg och köpte en jacka på Monki efter skolan och nöjd till tusen är jag! Förövrigt är det grymt skönt att veckan snart är slut, imorgon sjunger min favorit i Idol "Från och med du" och jag kommer troligtvis ha fint sällskap hela kvällen.
Dock ingen Håkan på Spotify än, vart håller han hus?!






HOFFMAESTRO – Round it Goes
HOFFMAESTRO – Got Left
HOFFMAESTRO – Our Song

Kommentarer
Postat av: Erica

din stora ring är att dö för!



Ne mina är inte alls direkt stela:D Men när du gått in dom kommer det bli asbra!

2010-10-14 @ 20:03:50
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0