Fin helg!

Hade en GRYM fredag igår som inte bestod av något jättespeciellt, egentligen. Maten smakade godare än vanligt bara för att jag var så otroligt hungrig, att gå och lägga sig var skönare än vanligt bara för att jag var så jävla trött rent ut sagt och sällskapet kändes bättre än vanligt bara för att jag hade saknat det. Det är det charmiga med fredgar, att allt känns bättre än vanligt.
Nu är jag hemma, nyduschad och iklädd en stor morgonrock. Har inte en aning om vad jag ska ha på mig.. Snart kommer mina kära kusiner så jag borde ta på mig något fint när jag tänker efter.. vi får se vad det blir!


Från förra året, jag & världens bästa Anno!
NU ska jag leta kläder, precis exakt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0