Det finns inga ord

Fin dag, bra dag. När jag blev väckt imorse hade jag ett sms från Julia som meddelade att vi inte hade någon idrott och åh vad nöjd jag blev! Hade bara en lektion idag helt enkelt, grymt skönt. Träffade Sofia och vi tog en fika samt en liten tur på Kungsmässan och fick en hel del sagt, innan jag tog tåget till Kållered samt fick extrem huvudvärk. EXTREM. Det gjorde liksom ont att ens gå? Varken sömn eller alvedon hjälpte, men efter typ 5 timmar släppte det ÄNTLIGEN! Nu är klockan massor, Patrik åkte precis hemåt och jag ska snart krypa ner i sängen. Imorgon väntar en heldag med min kära mamma samt middag hos vänner till familjen. Godnatt!


Kent – Det finns inga ord
Antony & The Johnsons – Hope There's Someone

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh, ser mysmysigt ut !!

2010-10-03 @ 13:23:58
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0