Everyone says you just gotta let it go

Är lite smått avis på Stockholmarna som är och ser Håkan just nu.. och jag undrar varför Håkan Hellströms fb uppdateras hela tiden om hur bra Sthlm är - varför skrev han inte så om Göteborg?! Vi ägde ju! Vill spola tillbaka tiden tills förra Lördagen när jag läser allt som skrivs..
För övrigt - har sagt hejdå till morfar som åker tillbaka till USA tidigt imorgon. Känns inte jättekul, hade velat att han stannade över jul, det hade varit fint. Som förra året. Man får ta vara på de släktingar man har, så har jag börjat tänka, och just därför känns det extra jobbigt att inte fira jul med honom. Blir så avundsjuk på er med stor släkt - jag vill också! Men som sagt, man får ta vara på det man har och tiden han har varit här har varit bra.



Mamma har tjatat på mig i snart en månad ang. önskelista men jag inte kommit på något - fram tills nu. En ny dagbok. Har alltid skrivit, på något sätt, inte just dagbok, men på senaste har jag inte orkat. Men jag behöver det. Så - en ny dagbok, så kanske jag kan reda ut mina tankar om allt möjligt för en gångs skull.
Vad jag önskar mig mer återstå att se.

Nu ska jag alldeles strax sova, länkar en fin låt innan dess
Eels – I Need Some Sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0