röntgen

Klockan 06.40 blev jag väckt idag, på min LEDIGA Tisdag. Usch. Det var verkligen inte kul nånstans. Fick skjuts av mamma till sjukhuset och vi letade oss fram till röntgenavdelingen tillslut. Det var det obehagligaste jag gjort, skojar inte. Fick en kanyl i armen som gjorde sjukt ont, och genom den fick jag nån vätska i kroppen som fick det att kännas som att jag skulle kissa på mig, verkligen jätteskönt. Men nu är det gjort och om jag får välja gör jag aldrig om det!
Nu är det snart dags för mig att åka in till Kungsbacka igen för att göra två intervjuer, men innan dess ska jag lägga mig och blunda och ta en treo eftersom jag - för ovanlighetens skull - har huvudvärk. Såå kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0