it's better if you don't understand

Följande dagar ser ut såhär;

Imorgon; jobb till 16, bowla på kvällen med Sofia, Gustav & P, sova i Kållered.
Lördag; åka hem, övningsköra, möta upp P efter jobb och sedan åka in till Scandinavium för att fira 17 månader genom att träffa Håkan Hellström några timmar (tillsammans med Emelie & Gustav, + några tusen andra).

Så.. jag har en del att göra, men det bästa är att i princip alla saker är roliga. Har sett fram emot Håkan i hundra år och nu är det snart bara en dag kvar. EN DAG! För övrigt ska jag snart sussa, så jag säger väl godnatt där!


Från förra sommaren.

Pernilla Andersson – Bränn mina vingar
Pernilla Andersson och Dregen – Jag och min far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0