i'm going back

.. TO INDIA! Om jag inte nämnt det så säger jag det nu - jag ska till Indien i Februari, för andra gången i mitt 17, snart 18, åriga liv och på pricken 3 år senare än första gången! Kommer bli grymt, det var det sist vi var där iallafall! (Bjuder på lite bilder och observera att detta var innan min systemkameras tid så bilderna är väl sådär)


Padre, madre & elefanten (eftersom jag blev groteskt ful på de bilderna får ni se mina kära föräldrar istället)



APA!

Lyckades skaffa mig en solbränna minsann.

Det enda negativa men förra resan var att jag blev magsjuk (för att jag tuggade tuggummi i duschen har jag räknat ut) och att ligga och spy i 40 graders värme är precis lika jobbigt som det låter så inga tuggummin i duschen denna gång!
LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0