Maybe It's not my weekend, but this could still be my year.

Nu har P lämnat landet för en vecka på Cypern. Kul för honom, mindre kul för mig..
Fast jag ljuger inte när jag säger att jag är glad för hans skull, men jag ljuger inte heller när jag säger att jag är grymt avis. Jag hoppas veckan går fortfortfort!
Det som är lite (ganska mycket) synd är att han fyller år imorgon.. och jag kan inte fira honom tillsammans med honom i år heller. Förra året befann jag mig i Skåne. Dessutom har vi 13 månader, men det är inte lika viktigt som en födelsedag.. å andra sidan får jag extra tid på mig att hitta en present, vilket jag inte gjort än. Wiha..
6 dagar kvar.

För övrigt mår jag ganska bra, är superhungrig och ska snart åka och köpa majskolvar (?). Det ser ut som det ska åska, vilket suger eftersom jag vill att det ska vara FINT hela veckan så P inte blir brunare än mig.. håller tummarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0