Lysekil i bilder












(Finns fler på fb, dock inte så många fler (men ändå) för er som är intresserade)

Dag 1; träffade i princip bara farfar, så fort vi kom fram hämtade pappa honom på sjukhuset och sedan var han hos oss, i sitt hus, hela eftermiddagen. På kvällen handlade vi, lagade mat och somnade gott efter Morden i Midsomer (?)

Dag 2; träffade farfar igen och han åt lunch med oss, och lagom till det kom också P's buss fram. Vi umgicks lite med min lilla family innan jag rog på mig rollen som guide (eller var det du P?) och visade honom det som finns att visas, helt enkelt. Minigolf på eftermiddagen när farfar ätervänt till sjukhuset, picknick på kvällen i Stångehuvud, naken-nattbad i Pinnevik vid elva, sen trängdes vi i en 90-säng fram tills fyra på morgonen innan jag fick lägga mig i sängen brevid (bytte dock sen, kändes.. ensamt).

Dag 3; upp och äta frukost, packa och tränga ihop oss i bilen med regnet smattrande mot rutorna, kan det bli mysigare? Nej, inte om man har någons axel att luta sig mot hela vägen hem (och om det råkar vara en axel som sitter på världens finaste kille så gör inte det saken sämre)

Kommentarer
Postat av: P

2010-07-15 @ 23:34:36
Postat av: P, igen.. Råkade trycka klar förut ehe

det var iaf bland de bästa dagarna vi haft tillsammans! <3

2010-07-15 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0