Back on track.

Såå, nu är jag klar (tror jag..)! En del småförändringar kommer säkert komma, men just nu är jag nöjd!

Väkommna!
Jag vet att ni som, förhoppningsvis, kommer läsa detta har läst min förra blogg, och jag kan säga med en gång att det inte kommer bli några dramatiska förändringar bara för att jag har bytt namn.. Det enda jag ska förbättra är mer bilder och (Johannas önskemål) mer om min vardag. Låter det bra?

Lite snabbt om min header.
Bilderna föreställer tre saker som jag älskar; P som i Patrik, Kentbiljett (Kent, och musik i största allmänhet) och det sista skulle representera fotografera vilket jag inte vet om jag lyckades med men ja, nu vet ni. Orden som står till vänster är saker som betyder mycket för mig. De tre understa är titeln på en Kentlåt.

I skrivande stund är jag lite smått stressad, men jag tänkte att jag skulle få tummen ur och skriva ett första inlägg iallafall. Om det blev bra eller inte vet jag inte precis, men nu vet ni att jag lever iallafall! Om det är något ni vill att jag ska ta upp i kommande inlägg så säg till, whatever you want!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0