won't be long

Sitter och filar på en lista med saker jag ska göra under 2011. Det är ganska kul, det finns så mycket att hitta på. Vi får väl se om jag hinner klart innan nyår, annars blir det jobbigt.

Gårdagen var fin, hittade lite kläder i Gbg (på rean heh) och somnade sedan gott i P's säng efter pulkaåkning (SKITLÄSKIGT), 2 filmer och annat mysigt. Vi såg I am legend och Madagaskar 2, två ganska lika filmer..? I am legend var bara jobbig. Usch. Idag sov vi lääänge, sen åkte han till jobbet och jag hem. Om cirkus 30 minuter ska jag, mamma och pappa iväg på bio och se Svinalängorna (trailer). KUL KUL CYKELHJUUUUUL


Teneriffa 2009

The Hives – Won't Be Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0