och detta fick jag..


God jul önskade P och gav mig detta..


.. som visade sig vara en mugg (TACK GODE GUD annars hade jag haft prestationsångest som heter duga, har nämligen inte köpt något till honom än..). Påhittigare kille får man leta efter!

Detta fagra halsband som jag öven önskade mig förra året (ett liknande iallafall) + en nyckelring och ett halsband som hänger på smyckesstället i bakrunden (som jag också fick). Från mam & pap!




Broschen & balndörhängena (?) är från Sofia!


Aaaaaaw gosegulliigull (från P, han fick ett av mig med fast det är avlångt och det står Linn på, tyckte det passade bättre)

Och nu: BÄSTA JULKLAPPEN, den står min älskade mamma och pappa för:

NÖJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Att den var signerad var bara en bonus med, han i affären hade tydligen frågat om dom ville ha en "som Håkan har kladdat lite på". TACK KÄRE SKIVKILLE!

+ en inramad bild på Håkan från Frida, men den blev inte bra på bild, dock kommer den bli BÄST på min vägg!
Nöjdnöjdnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0