snuttigulligosisosizen

Igår var det tomt här, det beror på att jag inte var hemma på hela dagen. Direkt efter skolan träffade jag P, vi gick en sväng på Kungsmässan, åkte sedan till Kållered, käkade pizza och gick hem till honom. Go måndag vill jag lova! Dock var det mindre kul att lämna sängen imorse men efter den del om och men skildes vi tillslut i Kungsbacka och gick duktiga iväg till våra skolor.




Så zöt.

ETT-OCH-ETT-HALV-ÅR OCH DU ÄR BÄSTBÄSTBÄST OCH VI ÄR BÄSTBÄSTBÄST I HELA VIDA VÄRLDEN, ELELR HUR?!?!

Överväger om jag ska träna eller inte, har insett att jag behöver det GANSKA mycket, ska jag eller ska jag inte? Har ju faktiskt hemtenta i barnpsyk som jag kanske borda börja med eheeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0