new year på g

Åh, hat-älskade nyår. Förra året hade jag fet ångest. Skrev ner en låååång års resumé i min lilla dagbok bara för att vara säker på att inte glömma allt fint som hänt. Det dåliga ville jag dock glömma. Sen var det sånt strul med nyårs firande så jag vet icke vad. Slutade med att jag firade hemma med familj, filmens vänner + kära BJ. Det var mysigt, det var det! Dock toppar nog året innan dess listan av sämsta nyårsaftnar.
MEN I ÅR! I år känns det som det kommer bli fint, kommer garanterat få en puss vid tolv slaget och det tackar man ju inte nej till?

Dock finns det en liten detalj, en pytte liten sak som förstör ganska mycket..

jag är halv(sten)döv.

....
...............

JAG HÖR INGET PÅ MITT HÖGRA ÖRA?! Vaknade och trodde jag var död. Nej. Men helt serriiiiii, fattar ingenting? Får hoppas att det går över så jag hör alla smällare, inte samma sak annars.

HA EN FIN NYÅR FOLKET, DET SKA JAG HA!


nöjd_tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0