i väntan på julbaket

min bästa vän är flera olika, men fantastiska personer, som får mig att må så bra

när jag borstar tänderna
ser jag alltid mig själv i ögonen i spegeln

när jag lagar mat
har jag alltid jättehög musk på

jag är (lite) rädd för
tanken på framtiden

den värsta känslan är stress, ångest och likgiltighet

den bästa känslan är när det inte finns några problem alls



jag är bäst på lite allt möjligt men mest på att vara mig själv

jag är sämst på att koka ris och att ibland visa hur jag känner, när man verkligen måste

jag lyssnar på detta eftersom jag tycker att det är bra

jag pratar
ganska tyst

kärlek är en känsla man inte kan undvika eller grlömma bort, som ibland känns som sockervadd och ibland som tusen nålar

i somras 
gjorde jag väldigt mycket

sist jag grät var förra måndagen, ute i snön

när jag vill tänka
 kopplar jag bort resten av världen

jag tycker om
mint-te, julaftonsmorgon, att fotografera något som blir bra på bild, att gå och lägga mig på fredagskvällarna och lite annat



när jag bakar blir det aldrig som jag tänkt mig

just nu tänker jag på att jag måste slå in alla julklappar

idag har jag duschat, bakat pepparkakor, längtat massor tills imorgon

ikväll ska jag spela bingolotto (hehe) med min pojkvän + våra kära vänner Sofia & Gustav

imorgon kommer jag få öppna alla julklappar!

min mobiltelefon är
ingen iPhone, tyvärr

när jag vaknar på morgonen
vill jag ha feber så jag kan stanna hemma från skolan

om jag var ett djur skulle jag vara en katt, såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0