Dag 21 – Ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick.. hmm. Då väljer jag dagen då jag började jobba på McDonalds. Jag var SKITnervös, såklart. Hade en handledare som hette Simon som var jättesnäll mot både mig och Joacim, som började samtidigt. Det första vi skulle lära oss var hur man gjorde cheese/hamburgare & big mac. När man gör sånna så lägger man på köttet sist och vid grillen finns det som en liten "hylla" eller hur man ska förklara, där man sätter brickan med hamburgarna medan man lägger på kötten. När Simon då ska demostrera hur man sätter fast brickan så fastnar den inte riktigt vilket relaterade till att hela brickan med de halvklara big mac'sen faller i golvet.
Och Simon visste inte vad han skulle göra, och inte vi heller - såklart! Men vi lärde oss att kolla ORDENTLIGT innan vi släppte taget om brickan iallafall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0