Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Jag ÄLSKAR att fylla år så varenda födelsedag är en favorit. Förra årets var inte jättespeciell - hade lite kompisar här, vi åt tacos och en jätteäcklig cheesecake och jag fick fina presenter (av bla. Sofia som hade gjort en bok om henne & mig, världens finaste).

Det behöver inte hända något speciellt när jag fyller år, egentligen. Jag bara älskar det. Men jag skulle gissa att min kommande födelsedag kommer bli grym (1 MÅNAD KVAR IDAAAAG!!!). Det bara känns så.


En av de finaste presenter jag någonsin fått, från Sofia. Bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Nellie

YO ! Ä det ett fotoalbum eller bara textbok ? :D ! Såg en sån igår, ville ha. Men Filip orkade inte köa xD

2010-12-22 @ 12:39:33
URL: http://avatarunagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0