Dag 13 – Den här veckan

MIN ALLDELES UNDERBARA VECKA SER UT SÅHÄR!

Måndag (idag): Skitdag. Försov mig en och en halv timma och hade feber (inte megamycket men ändå), ovärd skoldag, jobbigt allting, huvudvärk bläbläbläääääää. Slutade dock bra.

Tisdag: Min absoluta hatdag. Måste plugga så fort jag kommer hem, vi får väl se hur det går..?

Onsdag: Sista Spanskalektionen för detta året (känns okej) och efter jag har slutat (14.05) åker jag hem och pluggar GÄRNET innan jag åker tillbaka till skolan för att ställa upp på intervju i radio. NICE?!

Torsdag: Skriva klart mitt fördjupningsarbete. Dock jobbar jag. Det sög?

Fredag: Underbara fredaaaaaaag! Skola, sen åka till Kållered och spela in film med P & Gustav. Efter det kommer jag ropa HALLELUJA över att veckan är done.

Lördag: Upp tidigt, köpa julklappar, åka hem, åka till Göteborg och gå på jul på Lisse. Fin dag, fin dag.

Söndag: TRÄNA?!

Fullspeckad vecka. Och jag är negativ. Trött.
NU ska jag sova, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0