Dag 05 – Vad är kärlek?

Så.. vad är då kärlek?
Det kan inte jag svara på, tyvärr. Jag kan bara säga vad det är för mig.

Kärlek för mig är en miljard grejer. Kärlek är tacos på en fredagskväll, kärlek är en varm dusch efter ett träningspass, kärlek är allt det där man tycker så mycket om och njuter av att uppleva.
För mig är det så.

Kärlek är också..

Lysekil på sommaren




alla galna, fina, roliga minnen med Sofia


fina Julia


världens skönaste skor


Håkan Hellström


P, såklart


och såklart - mina föräldrar (och syster, som kommer i ett annat inlägg).

Detta, plus mycket mer, är kärlek för mig.
Elin Ruth Sigvardsson – Love (Acoustic Version) - Feat. Lars Eriksson
tröttnar aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0