and so this is christmas


Ganska tråkig morgon - inget speciellt "väder" och inget sällskap vid frukostbordet. Tycker inte om sånt.
Mötte P efter julavslutningen och vi skulle köpa julklappar till varandra, med varandra, när mitt bankomatkort totalt lägger ner. Kan inte betala med det, kan inte ta ut pengar (jo, jag har pengar på kontot). Det blev (från min sida) en arg promenad från Kungsmässan bort till banken, får ett nytt kort beställt men är ändå arg. Jag menar - det ÄR irriterande att inte kunna använda kortet när det är 3 dagar kvar till julafton och man inte är klar med julklapparna?!


Efter många om och men så blev iallafall dagen bra tillslut. Jag & P åkte hem, sov, tog bussen till Kungsbacka. Han skulle jobba, jag skulle träna. När jag kom hem klädde vi granen och nu står den ute i köket/vardagsrummet och är sådär härligt överfull av pynt och glitter, precis som i Disneyfilmerna. Känns som det komemr bli en mysig jul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0