AT HOME

HEMMAHEMMAHEMMA! Trött, glad och trött igen - kan knappt vänta tills jag får krypa ner i min goa säng med en bra bok (låter som jag är typ 50+ eller liknande men icke!). Bilder får vänta, har tagit över 500 st och ja.. orkar helt enkelt inte sätta mig och ladda upp, lägga in och publicera. Det får vänta!
(Fast jag fixar två bilder iallafall, som lite utfyllnad, det blir så tråkigt här annars.)





Under tiden vi/jag var i Danmark & Skåne så hittades det på en hel del!
Shopping i både Danmark & Helsingborg (bilder kommer någon annan gång), cykling & bad på Ven, en del restaurang besök, besök på Tivoli i Danmark osvosv. Men som sagt, bilder kommer! Nuu ska jag sova och samla energi för biobesök & Big Glen-åkning imorgon med P som är bäst i hela världen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0