Stolt, lite då.

JUST NU: har jag precis övningskört, ska snart äta mat, sen åka till jobbet. Har haft en fin helg och längtar redan tills nästa (eftersom jag troligvis kommer avlida den kommande veckan..) samt till Onsdag då jag får lön, och lite till ikväll eftersom jag får sova då (heh..). Jag mår helt okej, kunde mått bättre, och Söndagsångesten ligger på en 4:a på en skala 1:10.

Är dessutom lite stolt över detta:

Inte en sådär jättebra bild men nu är den uppe (och för er som inte har läst min förra blogg så kan jag stolt meddela att det är jag som tagit fotot och dessutom vunnit min första fototävling med just den bilden, och det man vann var bla. en utskrift av bilden, så mamma & pappa ville ha den på väggen i vårat nya kök, som i princip är klart nu)!
Jag tycker det blev.. hmm.. asballt? JA! Stolt! Kommer bli så glad varje gång jag går in i köket!
[OBS!]
Veckan som kommer är den veckan som skolan officiellt tar över mitt liv igen (lite overkill kanske) och alla köper $ & kakor i cafét för att överleva bland annat den c. 3 timmar långa håltimman jag & 12 till i min klass kommer få stå ut med VARJE Fredag den här hösten. Men! För att inte säcka ihop totalt ska jag införskaffa mig ett nytt träningskort och utnyttja håltimman för detta (och förhoppningsvis få liite muskler) så den kommande veckan betyder inte bara "Skolan-tar-över-mitt-liv" - den betyder också att jag ska börja träna igen. Så det så.

Kommentarer
Postat av: K

Åhh, lyssna här då, jag (vi i min klass) har inte en enda lektion som är längre än 1h 25min!

H3h3h3.

Förövrigt var bilden grym! (:

2010-08-22 @ 19:23:54
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0