Dirty


Kanske var dags?
Införskaffade ett par nya Converse idag (vita också, känner mig så unik.......) vilket behövdes eftersom mina andra, som ni ser, är lite slitna. Har ett hål under en av dem som det läcker in vatten med, kanon. Men om jag har på mig dom när det inte regnar så är det inga problem (för slängas ska dom INTE!).
Och.. imorgon börjar skolan. Som tur är så är läget INTE som förra året - fick panik och började gråta (...) när jag såg min blivande klass - där jag inte kände en enda människa. Så.. att börja tvåan och inte ettan känns grymt skönt. Men jag hade inte tackat nej till ett par veckor till i total frihet. Jag hade ju börjat vänja mig vid detta så ska det ta slut.. onödigt. Onöjd är jag (fast egentligen har sommaren varit riktigt bra, måste bara få vara lite sur först innan jag kan vara glad över det).

Men! Det posetiva (ja, det finns något sånt också, även fast det gäller la escuela) är att jag ska ha Foto på schemat! Nöjd Linn.

Snow Patrol – Set The Fire To The Third Bar (alltid P som hittar all bra musik..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0