Det där med skolstart..

Jag behöver x antal nya pennor (helst ett par hundra eftersom de försvinner typ 5 pennor i veckan) och någonting att skriva på. Almanacka beställdes hem igår (här ifrån!) och den kommer användas flitigt (den kommer vara snyggast också). Och så var det ju det där med ny skolväska. Hm. Egentligen är det ingen big deal, det var viktigare när man/jag var typ 10 år, men ärligt talat - jag är kär, i den här skönheten:


Och jag vet att en del av er kanske rynkar på näsan och absolut inte ser det charmiga med en grön ryggsäck - men det gör jag, och det är ju det viktigaste, right? Detta får bli mitt nästa inköp (efter pennor, block, sudd & annat skoligt) i kategorin SKOLSTART. Har inte köpt någonting än (förutom almanackan som kommer om 2 veckor...) och skolan börjar på.. öh.. Onsdag. Ja. Så lite brådis kanske?
Äh.. whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0