Confused

Lyssnar på Håkan, försöker vara lika glad som han låter, läser en fin blogg med fantastiska bilder och undrar varför inte min kamera har knäppt något fint på sista tiden? Jag la pengar på ett objektiv jag inte använt alls mycket än och som jag, sorligt nog, inte vet hur jag ska använda. Jag får inte tillfälle. Det känns inte alls bra.

Nu ska jag byta profilbild på fb till något vackert, njuta av att jag har sovmorgon imorgon (= eget arbete på textlektionen) och vänta på att det ska knacka på dörren (alltså inte tänka på att Spanska teg 4 & Matte B kommer ta livet av mig i höst).

Kommentarer
Postat av: K

Om du är helt utan insperation, åk ner till havet (inte fjorden utan längst ut i t.ex. orreviken, den sidan) för nu när det blåser osv kan det bli perfekta fina/häftiga bilder! Åkte ner till båten häromdan när det blåste såhär och ångrade djupt att jag inte tog kameran med..

Kram. (:

2010-08-25 @ 21:12:14
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0